torsdag 20. november 2008

Goode olde days


I mine yngre dager var jeg et utskudd som dyrket høykultur og avansert underholdning som krevde tenking og tolking. Derfor trykket jeg Dawson's Creek mot mitt fortsatt ikke utviklede bryst (evt. bryster, for å være anatomisk korrekt og uttrykks-inkorrekt). Til tross for denne ivrige iver over 25 år gamle ungdommer i stygge strikketopper og midtskill klarte jeg aldri helt å fordøye seriens navnefar.
Dawson bare var og ble klein, stygg og DUST. Overraskelsen er dermed stor når jeg kommer over det ENESTE øyeblikket der han har sett nogenlunde kul ut.
Og siden det er et bilde er det et himla langt øyeblikk, et øyeblikk jeg kan kikke på når enn jeg måtte ønske. Denne gleden forærer herved jeg og David LaChapelle denne bloggens lesere (...) også. BARE hyggelig!

Ingen kommentarer: